Яка роль пропаганди під час Великої війни?

Його метою є збирати гроші для фінансування війни, вербувати нових солдатів і викривати ворога, роблячи його схожим на монстрів. Інша мета пропаганди — змусити країни, які так чи інакше залишаються нейтральними, приєднатися до одного з таборів і брати участь у боротьбі.

Пропаганда — це набір методів переконання, які застосовуються для поширення, всіма доступними засобами, думки чи ідеології. Ці методи застосовуються до населення, щоб вплинути на нього або навіть навчити його.

Комуністична пропаганда — це всі комунікаційні дії, що здійснюються окремими особами та партіями, які називають себе комуністами, з метою впливу на населення з метою просування ідеології, світогляду та інтересів комуністичного руху.

Це поняття мало багато застосувань, воно пробуджувало патріотичний порив, слугувало проханням пожертвувати людям гроші, давало змогу очолити війни на іншому фронті, ніж на полі бою, тобто на психологічному рівні. Або заохотити інші країни стати союзниками.

Контролюючи раніше вільні медіа чи створюючи власні комунікаційні та інформаційні засоби, воюючі держави навчилися використовувати новинну журналістику, щоб служити своїм інтересам.

«Створи ворога» є справді серцевиною пропагандистського дискурсу, який систематично формувався під час Першої світової війни. Цей ворог войовничий, на нього лягає вся відповідальність за війну, він навмисно провокує звірства та використовує незаконну зброю.

Оцініть статтю