Відповідь: програмне забезпечення внутрішньої мережі дозволяє компаніям створювати приватну безпечну мережу, до якої можуть отримати доступ лише працівники компанії. Ця інтранет є порталом для співробітників, щоб отримати доступ до внутрішніх і зовнішніх ресурсів і дозволяє працівникам спілкуватися, співпрацювати та обмінюватися документами та іншою інформацією.
Інтранет — це приватна мережа, що міститься в межах підприємства, яке використовується для безпечного обміну інформацією компанії та обчислювальними ресурсами між співробітниками. Інтранет також можна використовувати для роботи в групах і телеконференцій. Інтранет заохочує спілкування всередині організації.
Основні функції внутрішньої мережі: Зв’язок – дозволяючи співробітникам легко підключатися та обмінюватися. Співпраця – обмін навичками та знаннями для досягнення спільних цілей. Залучення – заохочення співробітників до участі в діяльності компанії.
Основною перевагою використання інтрамережі є підтримувати внутрішнє спілкування команди. Інтрамережі дозволяють вашій організації централізувати всі комунікації на робочому місці, полегшуючи занурення в екосистему вашої організації та взаємодію з іншими співробітниками.
- Забезпечити двосторонні канали зв'язку між керівництвом і співробітниками.
- Надайте сховище важливої інформації, до якої легко отримати доступ.
- Дозвольте інтерактивну петлю зворотного зв’язку.
- Пропонуйте різні формати вмісту, наприклад відео та інтерактивні параметри.
Інтранет можна визначити як приватну мережу, що використовується організацією. Його основне призначення щоб допомогти співробітникам безпечно спілкуватися один з одним, зберігати інформацію та допомагати співпрацювати.