Яке співвідношення повітря і палива для драгстера Top Fuel?

Це стало можливим завдяки тому, що, окрім палива, двигуну для створення сили потрібен кисень: стехіометричне співвідношення повітря до бензину становить 14,7:1, а 1,7:1 повітря до нітрометану, який, на відміну від бензину, вже має в своєму молекулярному складі кисень.

Двигун NHRA A-Fuel Dragster працює з високим відсотком нітро – 90%, що забезпечує приблизно 75% потужності горіння від згоряння монопалива. AFR надзвичайно жирний приблизно 0,35 до 1 в цій багатій киснем суміші переважно нітро.

Нітрометан має стехіометричне співвідношення повітря і палива 1.7, що в 8,5 разів менше бензину. Для такої ж кількості повітря, що втягується двигуном, можна додати більше кількості суміші нітрометану, а отже, більше енергії.

Від 6,5:1 до 6,8:1, на додаток до блоку заготовок і головок циліндрів, ці двигуни на базі Hemi оснащені нагнітачем 18-71, який зазвичай має 50-60 фунтів. посилення. «Коефіцієнт стиснення в більшості команд буде таким 6,5:1 до 6,8:1, і це залежить від атмосферних умов», – зазначає Флінн.');})();(function(){window.jsl.dh('Rmy4ZvajOt_UkPIPnJKW6Ao__49','

Ідеальне співвідношення зазвичай близько 14.7:1. Це 14,7 частин повітря на кожну частину палива. Це кількість повітря, необхідна для повного згоряння палива, відома як стехіометрична суміш або лямбда 1.0. Все, що містить більше повітря (або менше палива), ніж це, вважається бідним або лямбда більше 1,0.

У цьому сегменті Андре згадує, що ідеальним є AFR для максимальної потужності двигуна з турбонаддувом Лямбда 0,82-0,85 (12-12,5 AFR).

Оцініть статтю