Яке звання офіцера зі зв’язків з громадськістю?

Офіцер зі зв'язків з громадськістю (PRO) або директор з комунікацій (CCO) або офіцер з корпоративних комунікацій є офіцером рівня C-suite, відповідальним за комунікації, зв’язки з громадськістю та/або зв’язки з громадськістю в організації.

Головний спеціаліст із комунікацій (CCO) Головний спеціаліст із комунікацій (CCO) Найвища посада PR в компанії, відповідальна за всю комунікаційну діяльність і зв’язки з громадськістю. CCO розробляють і впроваджують корпоративні комунікаційні стратегії, контролюють внутрішні та зовнішні комунікації та керують репутацією компанії на найвищому рівні.');})();(function(){window.jsl.dh('n4q4Zp7hCYOnptQPou7skAM__27','

Робота зі зв'язків з громадськістю надати окремим особам можливість розвинути імідж бренду та донести його до представників ЗМІ чи широкої громадськості. Ви можете бути зацікавлені в кар'єрі в цій галузі, якщо вам подобається маркетинг, зв'язки з громадськістю, медіа, комунікації та письменництво.

Агентство зі зв’язків з громадськістю (PR) зазвичай має ієрархічну організаційну структуру, яка складається з таких рівнів: Генеральний директор/президент: це найвищий рівень організації, який відповідає за загальне стратегічне керівництво та управління агентством.

Огляд. Керівник відділу зв’язків з пресою/громадськістю визначає та застосовує медіа та не медіа стратегію компанії. Вони відповідають за просування іміджу бренду компанії, її продуктів і творінь.

Найкращі PR-плани є проактивними, а не реактивними.

  • Рівень 1: випадкові PR-поштовхи. На цьому рівні ваша компанія прагне висвітлення в засобах масової інформації своїх основних традиційних тем, які «варті новин». …
  • Рівень 2: Постійні PR-зусилля. …
  • Рівень 3: стійкі та стратегічні плани PR.
Оцініть статтю