Які 3 основні види діяльності відділу кадрів?

Що таке рутини відділ кадрів?

  • Брати участь у вступних процесах.
  • Офіційно оформити звільнення та звільнення.
  • Керуйте нарахуванням заробітної плати.
  • Забезпечити контроль за графіками.
  • Допоміжні сектори в плануванні свят.
  • Дотримуватись трудового законодавства.
  • Ставте цілі.

Відділ кадрів відповідає за нарахування заробітної плати, прийняття та звільнення, eSocial, відпустки, пільги, сертифікати та прогули, облік робочого часу та трудові зобов’язання. Основним завданням відділу кадрів є дотримуватись чинного законодавства та норм праці.

Функції Адміністрація персоналу

  • Прийом хлопці. …
  • Оновлення реєстрації. …
  • Керування файлами. …
  • Моніторинг відпусток та договорів. …
  • Нарахування заробітної плати. …
  • Вимкнення.

Розпорядок роботи відділу кадрів включає діяльність, яка безпосередньо впливає на управління вашими співробітниками та дотримання законодавства вашої організації. Прийом та звільнення, контроль часу, планування відпусток, управління пільгами, нарахування заробітної плати та податків це лише деякі функції цього сектора.

11 навички основи професіонала Відділ кадрів

  1. Добре розвинене спілкування. …
  2. Емпатія. …
  3. Мотивуюча поза. …
  4. Володіння культурою зворотного зв'язку. …
  5. Профілактичне бачення проблем. …
  6. Аналітичне бачення для вимірювання даних. …
  7. Легкість командної роботи. …
  8. Спритність.
Оцініть статтю