Які чотири основні комунікаційні стратегії?

Чотири типи спілкування є вербальне, невербальне, візуальне та письмове спілкування . Незалежно від того, як ми спілкуємося, почніть з роздумів про те, що читач/слухач має думати, відчувати та робити, почувши чи прочитавши наше повідомлення.

Тактика є конкретні дії, з яких складається будь-який комунікаційний план. Його важливість життєво важлива, оскільки тактика гнучка, на відміну від стратегії. Тобто тактику можна (і потрібно) змінити, щоб адаптувати її до середовища, яке постійно змінюється.

10 способів покращувати навички спілкування вербальний

  1. подумай раніше з говорити. …
  2. Будьте лаконічними. …
  3. Хватити до аудиторія. …
  4. використання відповідний тон. …
  5. Зверніть увагу на мову тіла. …
  6. Використовуйте активне слухання. …
  7. Говоріть впевнено. …
  8. Покажіть свою індивідуальність.

Основоположні принципи ефективне спілкування

  • Чіткість. Важливо, щоб повідомлення було чітким. …
  • Активне слухання. …
  • Емпатія. …
  • Повага. …
  • Слухай. …
  • Зоровий контакт. …
  • Жестикуйте, що необхідно. …
  • Будьте чіткими та лаконічними.

Оскільки існує чотири види спілкування на робочому місці, Усна (особиста), мова тіла, телефонні та письмові розмови розуміння того, що кожен із ваших співробітників, ймовірно, краще реагує на один спосіб, є життєво важливим для досягнення успіху. спілкування.

Оцініть статтю