Які є 10 етичних установок в менеджменті гостинності?

10 етичних принципів менеджера гостинного бізнесу

  • #1 Чесність. Люди в усьому світі цінують чесність, і щоб стати успішним менеджером гостинності, ви повинні бути чесними та правдивими у всіх своїх справах. …
  • #2 Чесність. …
  • #3 Надійний. …
  • #4 Вірність. …
  • #5 Чесність. …
  • # 6 Повага. …
  • #7 Зобов'язання. …
  • #8 Лідерство.

Етичні принципи для менеджерів гостинності. Чесність: Менеджери гостинності чесні та правдиві. Вони не вводять в оману та не обманюють інших шляхом спотворення даних. Чесність: Менеджери гостинного бізнесу демонструють сміливість своїх переконань, роблячи те, що вони вважають правильним, навіть коли є тиск, щоб діяти інакше.

Важливим фактором етики гостинності є прояв поваги до ваших клієнтів у будь-якому секторі під час розмов, обслуговування, бронювання та реєстрації заїзду та виїзду з метою проведення хорошого маркетингу, обізнаності, довіри та підвищення етичного враження, яке спонукає людей повертатися.

Загалом існує близько 12 етичних принципів: чесність, справедливість, лідерство, підзвітність, чесність, співчуття, повага, відповідальність, лояльність, повага до закону, прозорість та турбота про навколишнє середовище.

Це, звичайно, призводить до зростання популярності, лояльності клієнтів і прибутку.

  • Крадіжка співробітників. Крадіжка працівників є проблемою етики майже в кожній галузі. …
  • Нечесні практики прибирання. Коли гості зупиняються в готелі, вони очікують перебування в чистій кімнаті. …
  • Забезпечення неякісними матеріалами. …
  • Готель «Шпигунство».
Оцініть статтю