10 етичних принципів менеджера гостинного бізнесу
- #1 Чесність. Люди в усьому світі цінують чесність, і щоб стати успішним менеджером гостинності, ви повинні бути чесними та правдивими у всіх своїх справах. …
- #2 Чесність. …
- #3 Надійний. …
- #4 Вірність. …
- #5 Чесність. …
- # 6 Повага. …
- #7 Зобов'язання. …
- #8 Лідерство.
Етичні принципи для менеджерів гостинності. Чесність: Менеджери гостинності чесні та правдиві. Вони не вводять в оману та не обманюють інших шляхом спотворення даних. Чесність: Менеджери гостинного бізнесу демонструють сміливість своїх переконань, роблячи те, що вони вважають правильним, навіть коли є тиск, щоб діяти інакше.
Важливим фактором етики гостинності є прояв поваги до ваших клієнтів у будь-якому секторі під час розмов, обслуговування, бронювання та реєстрації заїзду та виїзду з метою проведення хорошого маркетингу, обізнаності, довіри та підвищення етичного враження, яке спонукає людей повертатися.
Загалом існує близько 12 етичних принципів: чесність, справедливість, лідерство, підзвітність, чесність, співчуття, повага, відповідальність, лояльність, повага до закону, прозорість та турбота про навколишнє середовище.
Це, звичайно, призводить до зростання популярності, лояльності клієнтів і прибутку.
- Крадіжка співробітників. Крадіжка працівників є проблемою етики майже в кожній галузі. …
- Нечесні практики прибирання. Коли гості зупиняються в готелі, вони очікують перебування в чистій кімнаті. …
- Забезпечення неякісними матеріалами. …
- Готель «Шпигунство».