Які характеристики постмодерністського маркетингу?

постмодерн Найважливішою зміною в маркетингу цього періоду є важливість форм і стилів, а не змісту. Споживча вартість товару відсувається на другий план, а образ, який він надає споживачеві, виходить на перший план. Споживачі кажуть: «Я є те, що я споживаю» розуміння є домінуючим.

*постмодернізм; «Це рух, який протистоїть і ставить під сумнів параметри сучасності; з іншого боку, він віддає перевагу невизначеності, фрагментації, відмінності, етнічності, субкультурам, культурному плюралізму, плюралістичному погляду на знання, місцеві знання, локальність, оригінальність і свободи».

постмодернізмЦе формулювання, яке відрізняється від модернізму в певній ситуації та в позитивному чи негативному сенсі, охоплюючи всі політичні та матеріальні/соціальні зміни, а також інтелектуальні та теоретичні продукти та культурні практики.

Резюме: Розміщуйте сучасні рекламні оголошення, спрямовані на охоплення різних ринків одночасно та з тим самим повідомленням, почали інтенсивно використовувати після 1990-х років як розширення розуміння постмодернізму. Основна мета цього типу реклами полягає в тому, щоб дати можливість різним цільовим аудиторіям передавати різні образи, які вони хочуть, на бренд.

Намагатися керувати невизначеністю, а не усувати її. Чітко визначені цілі були замінені складною системою, яка постійно оновлюється і намагається оцінити ситуації, що виникають. управлінський підхід брати.

Оцініть статтю