Які основні види спілкування в роботі з працівниками?

Залежно від спрямованості спілкування на робочому місці виділяють: вертикальне спілкування, т. зв «зверху вниз» щодо відносин працівник-керівник та горизонтального (горизонтального) спілкування, що визначає спосіб спілкування між співробітниками.

Чотири виділяються види спілкування:

  • Міжособистісний – (відбувається між двома людьми)
  • Внутрішньоособистісний – (внутрішній монолог, розмова з самим собою)
  • Соціальний – (також відомий як група, коли багато людей беруть участь у розмові)
  • Непрямий – (з використанням доступних носіїв: телефон, комп’ютер, листи та інші)

Спілкування в робочому середовищі є усілякі способи спілкування на пов’язані з ним теми. Це включає передачу інформації про окремі завдання, оновлення статусу проекту або надання зворотного зв’язку менеджерам і співробітникам.

Вербальне спілкування відбувається за допомогою слів, а невербальне — за допомогою жестів, міміки, тону голосу, спостереження за поведінкою співрозмовника.. Під час розмови повідомлення завжди надсилаються та отримують одержувач і відправник.

спілкування прямий – це обмін інформацією, який відбувається без використання будь-яких інструментів чи технологій, зазвичай віч-на-віч. Тоді як спілкування непрямий означає передачу інформації через непрямі засоби масової інформації або інструменти, такі як листи, електронні листи чи миттєві повідомлення.

Найпопулярніші підрозділи комунікації включають в себе: міжособистісні, внутрішньоособистісні, непрямі та соціальні.

Оцініть статтю