Які переваги аутсорсингу ІТ-підтримки?

Завдяки аутсорсингу IT, ваша компанія може уникнути витрат на утримання штатного ІТ-персоналу та виділити більше грошей на розширення бізнесу. Компанії, які займаються ІТ-технологіями всередині компанії, часто обтяжені фінансово та з огляду на час виконанням завдань, пов’язаних із обчислювальною технікою.

Підсумок плюсів і мінусів аутсорсингу ІТ

✔ Плюси аутсорсингу ІТ✘ Мінуси аутсорсингу ІТ
Гнучкість, щоб зосередитися на високоцінних завданняхКомпанії можуть віддати перевагу розміщенню та обслуговуванню критичної інфраструктури
Нижчі витрати на управління та розробкуНеправильний зовнішній партнер може призвести до головного болю

ІТ-аутсорсинг є використання зовнішніх постачальників послуг для ефективного забезпечення бізнес-процесів, послуг додатків та інфраструктурних рішень на базі ІТ для досягнення бізнес-результатів.

Завдяки аутсорсингу стороннього постачальника компанії можуть зменшити кількість часу та ресурсів, які їм потрібно витрачати на технічну підтримку. Однак є також кілька недоліків, які слід враховувати перед тим, як прийняти рішення про аутсорсинг, наприклад потенційна втрата робочих місць і контроль над певними ситуаціями.

Передавши свою ІТ-компанію на аутсорсинг, ви значно зменшуєте витрати, які спричинить наймання в компанію. Вам не потрібно платити за пільги, обладнання, податки та інші платежі, пов’язані з наймом працівників. Крім того, ви можете краще контролювати свої витрати.

Оцініть статтю