Які приклади підсвідомих повідомлень?

Підсвідомо представлені стимули є будь-які подразники, що знаходяться нижче свідомого порогу. У рекламі Coca-Cola це було б значенням рекламного тексту, наклеп на Pepsi за бажання бути схожим на них. Підсвідомі повідомлення повинні включати підсвідомо представлені стимули, які лежать нижче рівня свідомого сприйняття.

Вони можуть бути слухові або зорові підсвідомі подразники. Підсвідомі повідомлення можуть бути вбудовані в багато різних типів засобів масової інформації.

Наприклад, якщо мета відчуває спрагу, то підсвідомий стимул для напою, ймовірно, вплине на ціль купити цей напій, якщо він легкодоступний. Стимули також можуть вплинути на те, що ціль вибере первинний варіант над іншими звичними варіантами.

Підсвідома стимуляція — це сенсорна стимуляція, яка є нижчою за поріг сприйняття людини. Його неможливо побачити неозброєним оком або свідомо почути. Прикладом може бути візуальні подразники, які так швидко блимають на екрані, що людина не може їх опрацювати, тому вони не підозрюють, що щось бачили.

Хоча журі досі не оцінює їхньої ефективності, це не завадило рекламодавцям і корпораціям спробувати використати їх потенційну силу.

  • Легендарна стріла FedEx. …
  • Посмішка Амазонки. …
  • «Мужнє» обличчя Джо Кемела. …
  • Красива пляшка Coca-Cola. …
  • Дісней і Пірати Карибського моря. …
  • Тойота змішує їхні букви. …
  • Джин Гілбі.
Оцініть статтю