Які слабкі сторони пана Прайса?

Незважаючи на свої сильні сторони, пан Прайс має певні недоліки, які потребують уваги. Одним із таких недоліків є його обмежена міжнародна присутність порівняно з деякими з її конкурентів. Хоча бренд вийшов за межі Південної Африки, його присутність на інших ринках залишається відносно невеликою, що обмежує його потенціал зростання.

Загальні недоліки роздрібного бізнесу можуть включати обмежена присутність в Інтернеті, висока плинність кадрів і неадекватне управління запасами.

Ми є члени-засновники двох кластерів, що фінансуються Міністерством торгівлі та промисловості Південної Африки, кластера стійкої бавовни та регіонального кластера взуття та шкіри. Сталий бавовняний кластер.

Молоді клієнти, які люблять моду, цінують надзвичайну цінність і переважно належать до демографічної категорії із середнім рівнем доходу.

Топ-7 конкурентів Mr Price

  • bidorbuy.
  • Гамтрі – Південна Африка.
  • Пепкор.
  • Акерманс.
  • КОЖНОЛЮДИНА.
  • Склад Спортсмена.
  • Склад матраців.

10 найпоширеніших проблем роздрібної торгівлі та їх вирішення

  • Відсутність ефективного збору та аналізу даних. …
  • Нездатність задовольнити потреби ринку. …
  • Нездатність задовольнити потреби ринку. …
  • Ігнорування проблем грошових потоків. …
  • Не ставлячи на перше місце задоволення клієнтів. …
  • Виключна залежність від PPC реклами. …
  • Неадекватні плани розвитку бізнесу.
Оцініть статтю