Конкретні виклики для студентів ELL у науці ELL можуть відсутність базових знань у науці. Наш «практичний» підхід відрізняється від того, до якого вони звикли. Зробити висновки самостійно може бути важко для ELL. У їхній власній культурі студентів, можливо, не навчили робити припущення.
Десять порад щодо викладання природничих наук ELL
- Порада №1: змусьте їх говорити! …
- Порада №2: СПОВІЛЬНЮЙТЕСЬ, коли говорите, і використовуйте невербальні сигнали. …
- Порада №3: Збільшуйте словниковий запас. …
- Порада №4: Використовуйте зображення. …
- Порада №5: вивчайте їхню мову та культуру та включайте їх у свої уроки, якщо це можливо. …
- Порада №6: використовуйте маніпуляції!
Мова науки може заплутати тих, хто вивчає англійську мову, оскільки у ньому використовується багато слів із повсякденного життя, які мають різні значення. Наприклад, учні можуть знати, що вони їдять з тарілки, але в науці тектоніка плит має зовсім інше значення.
Проблеми зі знанням мови Однією з найбільш важливих проблем, з якими стикаються ті, хто вивчає ESL, є обмежений словниковий запас і мовні навички, що ускладнює їм самовираження через брак слів і фраз.
Ваші учні ELL, які не вистачає словникового запасу що їхні однолітки мають проблеми з такими поняттями, як омоніми та синоніми, і можуть страждати від поганого спілкування в класі.
❖ Специфічні виклики для студентів ELL у природничих науках відсутність базових знань у науці. Наш «практичний» підхід відрізняється від того, до якого вони звикли. Зробити висновки самостійно може бути важко для ELL. У їхній власній культурі студентів, можливо, не навчили робити припущення.