Яким був значний внесок Маргарет Малер з психоаналітичної позиції?

The внески з Маргарет Малер дозволяють подумати про складність людського розуму з точки зору що наголошує на термінах симбіозу та відокремлення-індивідуації та патологіях, пов’язаних з явищами диференціації та недиференціації. 25 квітня 2024 р.

Малер нас каже що між дитиною що робить перші кроки і мати існує «невидима пуповина» що дозволяє що бути разом, навіть якщо існує просторова розлука. Дитина віддаляється від матері, але коли втомлюється, підходить ближче, пожвавлюється і відновлює діяльність.

визначення: Фаза розвитку дитини за психологом Маргарет Малер. Ця фаза слідує за симбіотичною фазою, і в ній дитина починає сприймати, що вона відрізняється від матері..

Шпіц стверджує Фрейда і відкидає будь-яку гіпотезу про наявність інтрапсихічних процесів у дитини від народження. На основі вашого досвіду вважає, що в момент народження думки немає. Ні сприйняття, ні волі..

Малер ділить перші провісники процесу сепарації-індивідуації на дві фази: стан аутизму та симбіотичний стан. Сам процес відокремлення-індивідуації поділяється на чотири підфази: диференціація, практика, підхід і шлях до постійності об'єкта .

Малер (1969) запропонував еволюційну модель розвитку дитини, засновану на деяких ідеях Фрейда, зокрема на теорії лібідного розвитку.. Оскільки він був педіатром, він безпосередньо спостерігав за немовлятами, працюючи в психіатричних лікарнях у Нью-Йорку та Колумбії.

Оцініть статтю