Якими були британські спортивні автомобілі кінця 50-х років?

1950-ті роки минули дуже давно. З п’яти чудових британських спортивних автомобілів, зібраних тут – Jaguar XK120, AC Ace, Triumph TR3A, Austin-Healey 100M і MGA – навіть наймолодший добре ввійшов у територію автобусного пропуску, тоді як XK120 тепер є 70-річним дизайном. 1 липня 2019 р.

E-type Jaguar, Triumph Spitfire; MGA; Austin-Healey– ніхто не створював спортивних автомобілів, як британські виробники в 1950-х і 60-х роках. Було щось дуже особливе в поєднанні низько опущеного відкритого двомісного кузова та спартанського інтер’єру, гладкого спортивного перемикання передач і хрипкого звуку вихлопу.

Морріс Майнор Морріс Майнор Між 1948 і 1972 роками було виготовлено понад 1,6 мільйона Morris Minor, які зараз вважаються класикою британського дизайну. Популярні автомобілі 1950-х років, Minor Series II і Minor 1000, були звичайним явищем на дорогах Великобританії.');})();( функція(){window.jsl.dh('dnq4ZoKWNdb_ptQPlfPj2QE__33','

Ford, Hillman, Standard, Morris і Vauxhall стали відомими назвами, а вулиці передмість Британії почали заповнюватись сучасними автомобілями-седанами, призначеними для перевезення матері, батька та 2,4 дітей з легкістю, якщо не швидкістю.

У 1960-х роках британські автомобілісти купували британські автомобілі, виготовлені на британських заводах. За винятком очевидного прикладу американських Ford і Vauxhall – таких компаній, як Austin, Morris, MG, Triumph, Hillman, Rolls-Royce, Aston Martin і Lotus все ще майоріли під прапором.

В очах DVLA, для цілей звільнення від податку на автомобілі – офіційно відомого як акцизний збір на транспортні засоби (VED), автомобіль є класичним, якщо: він був побудований до 1 січня 1983 року. він був вперше зареєстрований як податок на автомобіль до 8 січня 1983 року (якщо ви не знаєте, коли було виготовлено ваш автомобіль)

Оцініть статтю