Який двигун в Common Rail?

Common Rail – це система впорскування палива, яка знаходиться в сучасні дизельні двигуни. Системи Common Rail забезпечують рівень гнучкості, який можна використати для найкращого у своєму класі контролю викидів, потужності та споживання палива.

Система прямого впорскування палива Common Rail — це система прямого вприскування палива для бензинових і дизельних двигунів. У дизельних двигунах він оснащений паливною рампою високого тиску (2000 БАР – 29 000 PSI), що живить окремі електромагнітні клапани, на відміну від паливного насоса низького тиску, що живить форсунки чи форсунки.

Існує три типи залізничних локомотивів: механічні, гідравлічні або електричні. Більшість тепловозів використовують електричну передачу і називаються «дизель-електричними» локомотивами. Механічні та гідравлічні трансмісії все ще використовуються, але більш поширені на складних поїздах або легких локомотивах.

CRDI має насос високого тиску, який впорскує паливо, тому турбокомпресор не потрібен, а TDI використовує турбокомпресор від вихлопу, щоб збільшити потужність і ефективність двигуна. 2. Якщо порівнювати ефективність orbit Technologies, Здається, CRDI виграє.

12-циліндровий дизельний двигун Типовий вантажний залізничний локомотив у США важить понад 400 000 фунтів і працює від 12-циліндровий дизельний двигун який видає понад 4000 к.с. Він має довжину понад 75 футів і вміщує понад 4500 галонів пального.

Система Common Rail використовується, наприклад, у дизельних двигунах або наших сучасних, економічних двигунах FSI® із безпосереднім уприскуванням бензину.

Оцініть статтю