Якщо сумніваєтеся, зменшіть крутний момент. Болти впускного колектора від верхнього до нижнього: ці 4 слід затягнути 13-16 футів фунтів, починаючи з двох центральних, потім з двох зовнішніх. Корпус дросельної заслінки: ці 4 слід затягнути до 13-16 фунтів-фунтів у поперечному порядку. Блок IACV (соленоїд холостого ходу): Ці 3 слід затягнути до 13-17 фунтів-фунтів. 14 березня 2003 р.
Тип застібки | Специфікація крутного моменту |
---|---|
Болти впускного колектора (чавунні головки) | 30 футів-фунтів. |
Болт масляного насоса | 60-70 футів-фунтів |
Болти кулачкової зірочки | 18-20 футів-фунтів |
Гармонійний демпферний болт | 60 футів-фунтів |
Важливо використовувати динамометричний ключ, щоб переконатися, що болти затягнуті відповідно до специфікацій виробника. Крім того, дуже важливо використовувати послідовність під час затягування болтів, щоб рівномірно розподілити навантаження.
Рекомендований у США момент затягування болтів
Розмір | Рекомендований крутний момент | |
---|---|---|
2 клас | 8 клас | |
1/2" | 37 | 80 |
9/16" | 53 | 115 |
5/8" | 73 | 159 |
Специфікації крутного моменту впускного колектора Що стосується специфікацій крутного моменту, обидва впускні отвори 289 (верхній) і 302 мають крутний момент у два етапи, щоб між 20 і 22 фунт-фут. 351 intake, з іншого боку, torqued у три стадії до між 23 та 25 lb-ft.
ASTM A449 / SAE клас 5*
Розмір болта | TPI | Момент затягування (фунт-фути) |
---|---|---|
Galv | ||
1 | 8 | 805 |
11⁄8 | 7 | 992 |
11⁄4 | 7 | 1,400 |