Який літак був кращий Мустанг чи Корсар?

Багато авіаторів ВМС і морської піхоти скажуть вам Corsair був кращим винищувачем. Крилатий винищувач Воута був розроблений для швидкості та маневреності та вперше здійснив політ у травні 1940 року. Corsair був першим американським одномоторним винищувачем, який перевищив 400 миль на годину в горизонтальному польоті.

У дебатах F4U Corsair проти P-51 Mustang результати насправді трохи дивують. Незважаючи на те, що він фактично був бійцем Другої світової війни, Р-51 за багатьма параметрами відстає від F4U. Незважаючи на те, що F4U більший і важчий, він має певні переваги в продуктивності.

Корсари могли пікірувати та підніматися швидше, ніж ворожі Mitsubishi A6M Zeros. Кожен Corsair також мав додаткову вогневу міць у шість. Кулемети 50-го калібру, встановлені на їхніх крилах. Завдяки цим перевагам Corsairs швидко впоралися з Zeros.

«Корсар», відомий своєю швидкістю, міцністю та вогневою міццю відзначився і як винищувач, і як штурмовик на підтримку сухопутних військ. F4U-4 з його більш потужним двигуном був останнім варіантом Corsair, який був на озброєнні під час Другої світової війни.

Навіс у стилі «пташина клітка» забезпечував недостатню видимість для руління палуби, а довгий «шланговий ніс» і піднятий ніс Corsair ускладнювали огляд прямо вперед. Величезний крутний момент двигуна Double Wasp також робив його незручним для недосвідчених пілотів, якщо вони були змушені крутитися.

Один із найкращих винищувачів ВМС і Корпусу морської піхоти, Корсари збили 2140 японських літаків під час Другої світової війни та під час Корейської війни льотчик морської піхоти першим збив реактивний літак МіГ-15 під час польоту на гвинтокрилому літаку.

Оцініть статтю