Який найкращий час запалювання для запуску?

Більшість типових вуличних двигунів вимагають 6-8 ступенів початкового випередження, але це не висічено в камені. Двигуни з більш довговічними розподільними валами та іншими модифікаціями часто вимагають більшої початкової синхронізації. Для двигунів із великими кулачками незвично вводити початковий час від 14 до, можливо, 18 градусів. 19 січня 2018 р.

Оптимальне положення для ефективності таке, що пік тиску має відбуватися деякий час 10° до 15° ATDC. Після запалювання початкове зростання полум’я відбувається повільно, і тиск потрібен деякий час, щоб максимізувати його, оскільки фронт полум’я рухається через камеру згоряння.

Відбувається ідеальний час запалювання для потужності безпосередньо перед точкою, де відбувається детонація або пінг. Правильно розраховане запалювання призведе до того, що максимальний тиск у циліндрі досягне приблизно на 12-15 градусів після ВМТ.

Оскільки згоряння палива займає короткий, але обмежений проміжок часу, іскра виникає перед ВМТ, і чим вище число обертів, тим вищим має бути момент запалювання. Отже на холостому ході 6–8 ДО ВМТ є звичайним явищем, але на більш високих оборотах до 40 BTDC є звичайним явищем.

Коли в двигун автомобіля вносяться будь-які зміни, випередження запалювання регулюється відповідно. Якщо ні, ви можете зіткнутися з кількома проблемами з двигуном через неправильний момент запалювання, наприклад стукіт, важко заводиться, збільшення споживання палива, перегрів і зниження потужності.

Деякі симптоми неправильного визначення часу можуть включати стукіт або дзижчання двигуна, втрата потужності або прискорення, зниження економії палива, перегрів двигуна або різкий холостий хід.

Оцініть статтю