Мова є найважливішим і найдавнішим засобом спілкування людей. Це дає змогу визначити терміни та визначення, досвід та думки, результати тощо.
Важливими компонентами є слухання, відкрите, шанобливе ставлення, свідома пауза у разі роздратування та чіткі, автентичні твердження. Якщо ви можете точно передати своє повідомлення, досягти своєї мети та зробити так, щоб людина, з якою розмовляєте, почувалася добре, ви добре спілкуєтеся.
Технічне креслення є центральним документом для чіткого та повного опису продукту. Це робить його найважливішим засобом спілкування між різними відділами, а також діловими партнерами.
Типи спілкування пояснюються просто
- Невербальний спілкування: Жести, міміка і поза.
- Вербальний спілкування: Мова.
- написаний спілкування: електронна пошта, лист, газета.
- візуальний спілкування: діаграми, фотографії, відео, ескізи, графіка, емодзі та GIF.
видів
усна передача інформації | письмова передача інформації | Перевезення документів |
---|---|---|
Розмова, мобільний телефон, телефон | Лист, листівка, телекс | месенджер |
Домофон | факс | Конвеєрне повідомлення в пляшці |
інтелектуальний персональний помічник | Телетекс | пневматична трубка |
Двостороння радіостанція, двостороння радіостанція | термінал | Поштові голуби |
Три золоті правила для спілкуваннящо надходить
- Спілкуйтеся на рівні очей! Принципово, але аж ніяк не банально: люди повинні відчувати, що їх розуміють і сприймають серйозно. …
- Створіть більше прозорості! Надання інформації вчасно, зрозуміло та чесно створює довіру. …
- Дозволити участь!