Який президент ухвалив Федеральний закон про автомобільні дороги?

26 червня 1956 року і Сенат, і Палата представників схвалили доповідь на конференції щодо Закону про федеральні автомагістралі (також відомого як Національний закон про міждержавні та оборонні магістралі). Через три дні президент Дуайт Д. Ейзенхауер підписав це як закон.

Федеральний закон про автомагістралі 1956 року, також відомий як Національний закон про міждержавні та оборонні дороги, опубл. L. Tooltip Public Law (Сполучені Штати) 84–627 було прийнято 29 червня 1956 р., коли Президент Дуайт Д. Ейзенхауер підписав законопроект.

Президент Ейзенхауер Лише 29 червня 1956 року Президент Ейзенхауер підписав Закон про федеральну допомогу автомагістралям, згідно з яким міждержавні автомагістралі почали відповідати проблемі зростання кількості автомобілів на національних магістралях.');})();(function(){window.jsl.dh('aIS4Zr-4Ld2aptQPhOyxwAM__41' ,'

Президент Дуайт Д. Ейзенхауер З дня Президент Дуайт Д. Ейзенхауер підписав Закон про федеральну допомогу автомагістралям 1956 року, міжштатна система була частиною нашої культури як будівельні проекти, як транспорт у нашому повсякденному житті та як невід’ємна частина американського способу життя.');})() ;(функція(){window.jsl.dh('aIS4Zr-4Ld2aptQPhOyxwAM__48','

Альберт Гор старший штат Теннессі, голова підкомітету з питань доріг у Комітеті з громадських робіт, представив власний законопроект.

Дуайт Д. Ейзенхауер Після Дуайт Д. Ейзенхауер став президентом у 1953 році, його адміністрація розробила пропозицію щодо системи міжштатних автомагістралей, що зрештою призвело до прийняття Закону про федеральну допомогу автомагістралям 1956 року.

Оцініть статтю