Який приклад диференційованого ціноутворення?

Який приклад диференціації цін? Приклад диференціації цін можна побачити в галузі авіаперевезень. Ціни на той самий рейс часто відрізняються залежно від часу бронювання, класу місця та навіть місця, де ви бронюєте.

Диференціальне ціноутворення може бути забезпечене кількома способами: Нижча ціна для певних груп людей. Наприклад, музеї часто пропонують безкоштовні або недорогі вхідні квитки для студентів. Книгарні пропонують знижки для студентів, викладачів та бібліотекарів.

стратегія ціноутворення, за якої компанія встановлює різні ціни на той самий продукт на основі різного типу клієнта, часу покупки тощо; також називається дискримінаційним ціноутворенням, гнучким ціноутворенням, множинним ціноутворенням, змінним ціноутворенням. Див.: Політика єдиної ціни.

Наприклад, Кондитерська компанія може вирізняти свої цукерки, покращуючи смак або використовуючи здоровіші інгредієнти. Хоча її конкуренти мають дешевші цукерки, вони не можуть забезпечити смак, який споживачі можуть забажати від цієї конкретної цукеркової компанії.

Диференціація цін. Наприклад, якщо роздрібний продавець класу «люкс» зазвичай продає свої товари в ексклюзивних універмагах, він все одно може знайти покупців, які не знайомі з брендом, у партнерстві з роздрібним продавцем масового ринку, щоб створити спеціальну лінійку продуктів для своїх покупців за іншою ціною. точка.

Цінова диференціація є концепція ціноутворення, яка передбачає пропонування різних цін різним сегментам клієнтів на основі таких факторів, як місцезнаходження, демографічні показники та купівельна поведінка. Роздрібні продавці, які добре розуміють свій цільовий ринок, можуть використовувати цей інструмент для підвищення конкурентоспроможності та прибутковості.

Оцініть статтю