Який приклад статистичного навчання у немовлят?

Наприклад, немовлята, які отримали список двоскладових безглуздих слів, розділених паузами, згодом краще використовують статистичні закономірності для виявлення нових двоскладових слів, ніж для виявлення трискладових слів у вільному мовленні, і навпаки (Lew- Williams & Saffran 2012). 9 серпня 2017 р

Статистичні механізми навчання немовлят полегшити виявлення структури. Ці здібності дозволяють немовляті обчислювати елементи середовища, вилучаючи шаблони для подальшої обробки та подальшого навчання.

По суті, це проблема статистичного навчання навчання з даних. У типовому сценарії ми маємо вимірювання результату, як правило, кількісне (наприклад, ціна акцій) або категоричне (наприклад, серцевий напад/відсутність серцевого нападу), яке ми хочемо передбачити на основі набору характеристик (таких як дієта та клінічні вимірювання).

Статистичне навчання допомагає немовлятам зрозуміти навколишнє середовище. Наприклад, немовлята дізнаються про часову структуру мови та візуальних стимулів за допомогою статистичного навчання. Немовлята можуть відрізняти звуки, які звучать частіше, від тих, що звучать рідше.

Візуальне статистичне навчання (VSL) є здатність виділяти спільні та умовні ймовірності форм, що зустрічаються одночасно під час пасивного перегляду складних візуальних конфігурацій. Докази свідчать про те, що навіть немовлята чутливі до цих закономірностей (наприклад, Kirkham et al., 2002).

Наприклад, немовлята, які отримали список двоскладових безглуздих слів, розділених паузами, згодом краще використовують статистичні закономірності для виявлення нових двоскладових слів, ніж для виявлення трискладових слів у вільному мовленні, і навпаки (Lew- Williams & Saffran 2012).

Оцініть статтю