Який ступінь вам потрібен для управління інформацією?

Типові ролі початкового рівня в управлінні інформацією вимагають a ступінь бакалавра, бажано у суміжній галузі, як-от інформаційні технології, інформатика або управління ІТ-бізнесом. Який би ступінь ви не вибрали, вам потрібно переконатися, що ви поєднуєте бізнес-навички з технічними знаннями.

Диплом бакалавра

Роботодавці в галузі наполегливо рекомендують претендентам мати ступінь бакалавра, бажано в суміжній галузі, такій як інформаційні системи, інформатика, логіка, організаційна поведінка, бізнес або комунікації. Багато менеджерів з обміну даними, з якими ми контактували, мали більше ніж одну освіту.

Організації, які наймають ІТ-менеджерів, зазвичай потребують принаймні ступінь бакалавра у суміжній галузі, такій як інформатика чи інформаційні технології. За даними Zippia, 64,1 відсотка ІТ-менеджерів мають ступінь бакалавра, 17,3 відсотка мають ступінь юриста, а 12,4 відсотка мають ступінь магістра.

Інформаційні системи управління є важливою частиною процесу прийняття стратегічних рішень у сучасних державних і приватних організаціях. Кар'єра в управлінських інформаційних системах – це захоплююча можливість, яку можна покращити, отримавши ступінь бакалавра в цій галузі.

ІТ-ступені пропонують більше уваги на одній галузі, готуючи випускників до роботи майже в будь-якій організації, яка використовує комп’ютерні системи та потребує когось, хто б ними керував. З іншого боку, якщо ви в захваті від використання комп’ютерів для прийняття бізнес-рішень, ступінь MIS об’єднує обидві галузі навчання.

Оцініть статтю