довго, 16 футів 2 дюйма висока; вага порожнього 5425 фунтів; Друга світова війна. Перший політ у 1937 році G-21 Goose був першим однокрилим літаком Grumman, першим двомоторним літаком і першим літаком, який використовувався як комерційний авіалайнер.
Оскільки Widgeon був зменшеною версією Goose, у 1946 році Grumman збільшив масштаб Goose, щоб створити більший літаючий човен-амфібію – G-73 Mallard. Перший політ Mallard відбувся 30 квітня 1946 року.
30 Всього збудовано 345, с близько 30 відомо, що вони все ще придатні до польотів (хоча близько 60 все ще перебувають у різних реєстрах цивільного стану, відомо, що багато з них зазнали аварії або були знищені іншим чином), більшість з них перебувають у приватній власності, деякі з них працюють у зміненій формі.');}) ();(функція(){window.jsl.dh('Hgm5ZoG_M_vl0PEP1Zik2A8__35','
Технічні характеристики
Технічна характеристика | опис |
---|---|
Розмах крил | 320 футів (97,5 метрів) |
Довжина | 218 футів (66,5 метрів) |
Висота | 79 футів (24 метри) |
Порожня вага | 250 000 фунтів (113 400 кілограмів) |
Популярність гусака створила попит на меншу амфібію, що призвело до розробки Widgeon у 1940 році. За винятком розміру, Widgeon і Goose схожі зовні. Найбільш характерною візуальною відмінністю між двома літаками є силові установки.
Mallard отримав нове дихання в 1970-х роках, коли компанія Frakes Aviation переобладнала кілька планерів на турбіни Pratt & Whitney Canada PT6A і модернізувала їх для 17 пасажирів, щоб отримати назву «Turbo Mallards». Сьогодні лише через виснаження 32 крижні залишаються зареєстрованими в США.