Етичні проблеми в некомерційному секторі Є шість сфер, зокрема, у яких виникають етичні проблеми в некомерційному секторі: компенсація; конфлікти інтересів; публікації та звернення; фінансова чесність; інвестиційна політика; підзвітність і стратегічне управління.
Давайте повернемо довіру, на яку заслуговують хороші організації, поновивши головні етичні дилеми, з якими стикається сектор.
- Заплямовані гроші. Некомерційна організація не може повернути гроші, вірно? …
- Компенсація. …
- Конфіденційність. …
- Поява недоречності. …
- Керівництво. …
- Чесність. …
- Конфлікт інтересів.
Етичні дилеми можна розділити за типами зобов'язань, які суперечать один одному. Наприклад, Рашворт Кіддер припускає, що можна розрізнити чотири схеми конфлікту: "правда проти лояльності, особа проти спільноти, короткостроковий період проти довгострокового, справедливість проти чесноти".
Існує три основних типи етичних проблем: Утилітарний, деонтологічний і доброчесний. Утилітарна етика зосереджується на наслідках дії, а деонтологічна — на самій дії. Етика чесноти зосереджується на характері людини, яка діє.
Найбільш поширені етичні проблеми включають дискримінація, переслідування, неетичний бухгалтерський облік, технологічне зловживання, конфіденційність даних, здоров'я та безпека, а також фаворитизм і кумівство. Більшість цих проблем виникають на робочих місцях.
Є етична дилема питання, проблема чи занепокоєння у вашому процесі прийняття рішень, у якому жоден зроблений вами вибір не дає чудового результату. Ви часто стикаєтеся з цими проблемами у професійному середовищі, які також називають моральною дилемою або етичним парадоксом.